Доставка і оплата

Відслідкувати доставку

Доставка по Україні здійснюється за допомогою сервісу доставки "НОВА ПОШТА" Доставка можлива як до відділення, так і за точною адресою.

Вартість доставки оплачує покупець, згідно тарифів Нової пошти.

При оформленні замовлення понад 2000 грн. доставка БЕЗКОШТОВНО.

Термін доставки по Україні, залежно від віддаленості населеного пункту, зазвичай, становить 1-2 дні з моменту відправки.

Відправка замовлень здійснюються на наступний день після надходження замовлення.

При оформленні і оплаті замовлення до 11:00 відправка в це й же день (при наявності товару на складі)
Замовлення, оформлені в суботу та неділю, відправляються у понеділок.

При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.

Оплата замовлення

— Оплата картою на сайті  (Комісія відсутня)

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним чином: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі Оплата вам потрібно вибрати «Оплата картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату. Оплата зараховується автоматично і нічого підтверджувати не потрібно.

— Безготівкова (Комісія відсутня)

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: Після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

 — Накладений платіж, післяплата (Комісія Нової пошти 2% від суми + 20 грн за повернення коштів)

Оплата проводиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарному чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет -магазину і компанії перевізника.

У разі відправлення товару післяплатою - передоплата 100 грн. на карту. У разі, якщо покупець не забирає товар, передоплата не повертається. При безкоштовній доставці ми не оплачуємо відсоток за накладений платіж (2% від суми + 20 грн за повернення коштів.), а тільки вартість доставки в одну сторону. Тому радимо використовувати безпечну і без комісії онлайн оплату, або оплату на карту.

 

Повернення і обмін


Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів не належної якості
Вам необхідно написати нам на пошту zoozone.ua@gmail.com лист із зазначенням номера замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку, фото і детальним описом ситуації. Ми зв'яжемся з Вами протягом доби з моменту отримання звернення. Так само Ви можете звернутися до оператора по телефону: 0 800 337-547 Якщо повернення або обмін відбувається через неналежну якість або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок zoozone.com.ua У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини zoozone.com.ua - оплату транспортних витрат покладається на покупця. При цьому, є кілька вимог: - Товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені - Все бирки і ярлики на місці - Товар не був у використанні - Відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і т.п. - Замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну - Товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Поделиться